Wall Street: Συνεχίζονται οι απώλειες στον τεχνολογικό κλάδο

Οι μετοχές στον τεχνολογικό κλάδο συνέχισαν σε πτωτική πορεία και οδήγησαν τη συνεδρίαση της Wall Street την Πέμπτη (25.6.2026) σε νέες απώλειες, με τον τεχνολογικό δείκτη Nasdaq να βρίσκεται «στα κόκκινα» για τέταρτη συνεχόμενη μέρα.
Οι απώλειες στον τεχνολογικό κλάδο συνεχίζουν να «συνοδεύουν» τις ανησυχίες των επενδυτών για τέταρτη συνεχόμενη μέρα στη Wall Street, καθώς ο Nasdaq δεν μπορεί να ανακάμψει.
Η μετοχή της Micron Technology εκτινάχθηκε κατά 14,6% μετά την ανακοίνωση ισχυρών αποτελεσμάτων τριμήνου τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 25,11 δολάρια και τα έσοδα στα 41,46 δισ. δολάρια, αλλά η μετοχή της Apple παρουσίασε απώλειες της τάξης του 6,5% μετά την ανακοίνωση της εταιρείας των MacBook και iPad κατά 20%, όπως αναφέρει το Marketwatch.com.
Στην εικόνα των βασικών δεικτών, ο βιομηχανικός Dow Jones έκλεισε στο +0,14% στις 51.920 μονάδες, ο ευρύτερος S&P 500 «αμφιταλαντεύτηκε» και βρέθηκε στο -0,01% στις 7.357 μονάδες, ενώ o Nasdaq ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση στο -0,46% στις 25.358 μονάδες.
Σημειώνεται πως ο πληθωρισμός στις ΗΠΑ ενισχύθηκε κατά 4,1% σε ετήσια βάση τον Μάιο, δηλαδή κατά 0,4% αντί του 0,5% που προέβλεπαν οι αναλυτές.
Καθοδική τροχιά ακολούθησαν οι αποδόσεις των αμερικανικών ομολόγων καθώς το10ετές υποχώρησε κατά μία μονάδα βάσης στο 4,38% και το 2ετές κινήθηκε χαμηλότερα κατά τέσσερις μονάδες βάσης στο 4,11%.
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.



