Τελικός Κυπέλλου Ελλάδας: «Κάθε ομάδα θα πάρει 17.000 εισιτήρια» επιβεβαίωσε ο Δημητρίου

Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Παναγιώτης Δημητρίου, επιβεβαίωσε με δηλώσεις του, ότι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας θα διεξαχθεί παρουσία 40.000 οπαδών με κάθε ομάδα να παίρνει 17.000 εισιτήρια.

Ο Παναθηναϊκός φέρεται να επιμένει για πάνω από 20.000 “μαγικά χαρτάκια”, αλλά ο Δημητρίου δεν έδειξε διάθεση να αλλάξει άποψη, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Metropolis.

Οι δηλώσεις του προέδρου της ΕΠΟ

Για τον κόσμο στον τελικό: Γύρω στις 40.000. Πιστεύω ναι, κατά 99,9%. Με την αστυνομία έχουμε μιλήσει, έγινε σύσκεψη. Από 17.000 εισιτήρια θα πάρει η κάθε ομάδα και 5.000 εισιτήρια θα πάρει η ομοσπονδία. Πάντα σε έναν τελικό υπάρχουν επιφυλάξεις. Θα πρυτανεύσει η λογική. Οι φίλαθλοι είναι σημαντικό να είναι πειθαρχημένοι πριν και κατά την διάρκεια του αγώνα.

Για το πως θα καθίσουν οι οπαδοί: Αυτά τα καθορίζει η Αστυνομία σε συνεργασία με τον επικεφαλής της ασφαλείας της ΕΠΟ. Έχω ένα πλάνο. Οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θα καθίσουν στις θύρες 2,3,4,5,6, 34 και 32. Και οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ θα είναι στις θύρες: 11, 12, 13, 14, 16, 19, 21, 20, 23, και 22. Το κενό θα είναι στις θύρες 7, 8, 9. Και ίσως είναι και στα δύο πέταλα. Αυτό το πλάνο είναι για 22.000 εισιτήρια για κάθε ομάδα. Οπότε τώρα που υπάρχει οριστική συμφωνία με την αστυνομία για 17.000 εισιτήρια για κάθε ομάδα, θα διαφοροποιηθεί στο ελάχιστο. Τώρα πάμε σε πλάνο του τελευταίου τελικού Κυπέλλου που έγινε προ κορωνοϊού όπου θα πάμε σε 17.000 οπαδούς για κάθε ομάδα. Πιστεύω ότι η παρουσία 40.000 οπαδών θα είναι ένας ικανοποιητικός αριθμός.

To άρθρο Τελικός Κυπέλλου Ελλάδας: «Κάθε ομάδα θα πάρει 17.000 εισιτήρια» επιβεβαίωσε ο Δημητρίου δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Πηγη δημοσιεύτηκε στο

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.

Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.