ΟΑΣΘ: Επιστρέφουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης 14 λεωφορεία
Τη Θεσσαλονίκη και αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ στη Σταυρούπολη επισκέφθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να επιθεωρήσει τα 14 λεωφορεία που ανατάχθηκαν και θα κυκλοφορήσουν ξανά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Ταυτόχρονα, συνεχάρη την διοίκηση των Οργανισμών και το τεχνικό τους επιτελείο, για την ανάταξη των 14 λεωφορείων που συνέβη για πρώτη φορά σε τέτοια κλίμακα και μάλιστα με ίδιους πόρους και με την συνδρομή των εργαζόμενων.
«Να συνεχίσουμε έτσι. Έχουμε και τα καινούρια λεωφορεία και τα αναταγμένα. Το πρόγραμμα μας κινείται βάσει χρονοδιαγράμματος. Η Θεσσαλονίκη σε σύντομο χρονικό διάστημα μαζί με το μετρό θα είναι πλήρως αλλαγμένη, αναβαθμισμένη και εκσυγχρονισμένη στο κομμάτι της αστικής συγκοινωνίας και γενικότερα του συγκοινωνιακού έργου», τόνισε ο κ. Οικονόμου.
Κατόπιν, ο κ. Οικονόμου, επιβιβάστηκε στο λεωφορείο της γραμμής 38, από τη Νέα Ευκαρπία προς την πλατεία Αριστοτέλους, ώστε να αποκτήσει μια άμεση εικόνα του τρόπου λειτουργίας και εφαρμογής των πιλοτικών δρομολογίων της εισόδου των επιβατών από την «Mπροστινή πόρτα» για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Όπως επισήμανε, «πολύ αισθητή είναι η αύξηση στις επικυρώσεις εισιτηρίων που καταγράφηκε στις είκοσι λεωφορειακές γραμμές, στη Θεσσαλονίκη, με την λειτουργία των πιλοτικών δρομολογίων «Μπροστινή Πόρτα» για τον έλεγχο της εισιτηριοδιαφυγής, τον τελευταίο μήνα. Η καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα, καθώς όσο αυτή περιορίζεται τόσο θα θωρακίζεται και θα ενισχύεται η δημόσια συγκοινωνία και ο πολίτης θα απολαμβάνει ποιοτικότερες υπηρεσίες».
Τα αποτελέσματα μετά από ένα μήνα εφαρμογής της «μπροστινής πόρτας», οδήγησαν στην αύξηση των εσόδων κατά 30% τον Σεπτέμβριο του 2024, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2023 (1.431.178 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2024, έναντι 1.098.280 ευρώ τον Σεπτέμβριο του 2023).
Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.
Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.