Η Ελλάδα μπορεί να γίνει παγκόσμιο κέντρο πολιτιστικού τουρισμού


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2022, 21:25

Στην εξαιρετική, όπως τη χαρακτήρισε, τουριστική σεζόν που διανύει η χώρα αναφέρθηκε η πρόεδρος του ΕΟΤ, ‘Αντζελα Γκερέκου, κατά την διάρκεια του 2ου Digital Beach Summit, στο Μονολίθι Πρέβεζας.

Η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στη σημασία να μην χαθεί η ευκαιρία που δημιουργεί η εξαιρετική πορεία του τουρισμού τονίζοντας πως η «ποσότητα που διαθέτει η χώρα να ανταποκριθεί στην ποιότητα».

Και εμφανίστηκε αισιόδοξη πως η Ελλάδα θα καταφέρει να γίνει ένα παγκόσμιο κέντρο πολιτιστικού τουρισμού. Μάλιστα, πρόσθεσε πως στόχος του ΕΟΤ είναι η ανάδειξη περιοχών που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές τουριστικά.

Στη συζήτηση που συντόνισε ο δημοσιογράφος Σωτήρης Μπέσκος συμμετείχαν ο κ. Μιχάλης Δρίτσας από την ELEVATEGREECE, ο Δρ. Ιωάννης Παππάς Διευθυντής Μεσογείου του Παγκόσμιου Συμβουλίου Αειφόρου Τουρισμού και ο Δημήτρης Γιοβάνος Εκπρόσωπος Τοπικού Βιώσιμου Τουρισμού.

Νωρίτερα, στο πρόγραμμα «Κωνσταντίνος Δοξιάδης» που έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας αναφέρθηκε ο γενικός Γραμματέας Χωρικού Σχεδιασμού και Αστικού Περιβάλλοντος, Ευθύμιος Μπακογιάννης.

Συγκεκριμένα, τόνισε πως το νέο αυτό πρόγραμμα θα βοηθήσει στην ανάπτυξη πολλών περιοχών μέσω νέων πολεοδομικών σχεδίων και αλλαγές στην πολεοδομική πολιτική.

Το παραπάνω πρόγραμμα, όπως ανέφερε, θα λύσει προβλήματα περιβάλλοντος, τη μη ορθολογική οργάνωση του χώρου και της άναρχης δόμησης.

Ενώ, κλείνοντας τόνισε πως ήδη έχουν ξεκινήσει 145 μελέτες και δύο από τους τέσσερις άξονες ενώ, μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει συμβασιοποιηθεί το 100% των μελετών.

 


Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2022, 21:25

Πηγη δημοσιεύτηκε στο

Με το WordPress Automatic Plugin από την codecanyon
Πλέον στην ιστοσελίδα μας δημοσιεύονται αυτόματα άρθρα μέσω «RSS feeds».
Από όποια σελίδα μας τα προσφέρει!
Δεν φέρουμε καμιά απολύτως ευθύνη για το περιεχόμενο.

Αν πιστεύεται πως αυτό το άρθρο πρέπει να διαγραφεί μην διστάσετε να μας βρείτε στα social media.